Saturday, November 5, 2011

Milan Mladenović i Biljana Minić

Možda Vama na prvi pogled ovo dvoje ljudi nemaju nikakve veze jedno s drugim i pitate šta sad opet lupetam, ali imaju, itekako, pa ću pokušati da objasnim. Koga zanima nek čita. Ostalima želim prijatan dan :)
Sigurno znate da je Milan Mladenović The Great na današnji dan otišao pravo u besmrtnost, zvanično. A, nezvanično, kod većine nas koji smo ga voleli, takvo mesto je zaslužio s prvim saznanjem o njemu.

Nema potrebe pričati dalje. Ko je umeo da čuje - čuo je. Dovoljno je pomisliti na njega, EKV, Katarinu II, Šarlo Akrobata i sve faze kroz koje prolazio da bi čoveku bilo bilo milo što je uopšte rođen i da svaki put možemo samo da se zahvalimo čovečanstvu što nas je obdarilo činjenicom da smo odrastali s njim.


Da se vratimo na ličnost broj dva.
Možda je svetu nepoznata, ali onima koji je poznaju jednako je velika kao ličnost broj jedan iz ove priče.. Pominjem je danas zato što joj je rođendan. My The Great Friend Bilja, od milošte nazvana Dada prisutna je u mom životu takoreći oduvek. Ne računam ono pre šeste godine, ničeg se ne sećam, iskreno. Džaba su me štipkale i grlile sve te silne tetke koje me sada prepoznaju po sokacima i pitaju se kako ih ne znam. Ne sećam se.
Al` Dadu pamtim.
Matorci su bili ono što se u Srbiji zove "kućni prijatelji" što je podrazumevalo česta viđanja i varijante kad dođeš ne umeš da odeš, ali na radost svih. A nisu ni slutili koliko su svojim druženjem podarili i nama. To je retko, rekla bih. Uglavnom deca prijatelja vaših roditelja, s kojom se viđate pod prinudom, nisu i vaši večni drugari, već nešto što se nameće. Sa Biljom to nije tako.
Ne moramo da se vidimo po godinu dana, ne moramo da se čujemo skoro nikad, a uvek se znamo, razumemo i nema praznina. 
Jednom davno, na današnji dan, napisah SMS rođendansku čestitku:
Na današnji dan umro je bar jedan veliki čovek, ali se, sigurna sam, rodila i jedna velika žena, a to si ti. Sve najbolje ti želim! :-*
Neko će možda smatrati morbidnim smeštanje smrti i rođendana u isti koš, no ja ne. Ovo je moj način da joj čestitam  rođendan (kad sam se već raspisala ovih dana)
Sve najbolje, Biljo, drugarčino! :-*


Bilja je ova skroz desno, a na slici su još Ivana (plavuša) i Tanja, kao i moja malenkost.

3 comments:

Sara said...

Hvala za text! I ja volim nasu drugaricu Bilju i rado se secam zajednickih rodjendanskih zurki :) Od srca joj zelim sve najlepse :)))

LjupkaS said...

words come easy when they`re true.. reče jedna pesma :-)

BIljana Minić said...

ne ostavljam puno komentara na netu, ali ne znam kako ovde nisam ništa prokomentarisala... možda je glavni razlog što sam čitajući tekst u trenutku ostala bez reči. danas sam mu se ponovo vratila zahvaljujući "intuiciji":)hvala LJ. znaš da sam uvek tu, gde god da sam :)ljubac