Friday, March 16, 2012

"Znam te"


"ljupka, znamo da hejtuješ verka, samo mi nije jasno kako to da baš ti da napišeš članak. facebook ti je pun bljuvotina o gradonačelniku, tako da ti ta priča ne pije vodu. niko nikog nije primoravao da dodje, čemu tolika laž, paranoja i opsednutost"

potpis: "znam te"

Ovo je poruka upućena meni, nakon objave teksta pod imenom: "Dobrovoljci" daju podršku

Mislim, da se razumEmo, kada govorim o političarima, jednako ih "volim" sve. Neka se nijedna politička opcija ne smatra privilegovanom u toj priči. Ko se više slika, dobije veću minutažu - prosto.

Jbg, neki od nas imaju tu (ne)sreću da su obdareni mogućnošću razmišljanja svojom glavom.
U svakom slučaju, upućujem veliki pozdrav svim službenim FB pratiocima moga lika i dela, koji mi daju toliko na značaju, da svaku moju misao prenose dalje, kao veliku.

Nije ovo ni jedina ni poslednja poruka lične prirode usmerena na slobodno i nezavisno novinarstvo u Srbiji. To je tek jedna u nizu onih koje dobijamo svakodnevno na različite adrese, ali obavezno sa nepostojećih mejlova i bez punog imena i prezimena, za razliku od nas koji se uredno potpisujemo iza najobičnije istine, o kojoj, po svemu sudeći, nije pametno da se govori.

Nažalost, sigurna sam da Veliki Štrumf i nema pojma šta sve ovi dupelisci i beskičemanjaci rade u njegovo ime.

No comments: