Saturday, December 31, 2011

Videla sam Deda Mraza!

Znam da je već dolazio, ali ja nisam išla da ga vidim. Šta da vam kažem. :)

Jeste da je dan usran, da kiša nije prestajala da pada i da bi sve bilo mnogo lepše da je bar padao sneg, čak i nama koji ne volimo zimu, ali da je bilo nesvakidašnje lepo - jeste.



Neko je "onomad" napisao na tviteru nešto ovako: Znam da se bliži Nova godina tek kada vidim Koka-kolinu reklamu. (Izvinjavam se što ne znam ko je to bio. Ako znate, podelite sa mnom :))

Recite mi, da li postoji neko ko nije obožavao njihove reklamice sa Deda Mrazom? A, tek kada se prvi put pojavio crveni kamion kome obodi tako slatko svetlucaju, ne verujem da ima čoveka koji se nije raznežio.

Iskreno, koka-kolu kao piće ne cenim previše i zaista retko konzumiram, ali sve ove godine obožavam njihove reklamne kampanje. I nisu mi ovo platili (da je sreće da radim za njih), nego ih ja častim zato što su obradovali moje dete, mene i još ko zna koliko ljudi širom zemlje.

Danas je Koka-kola karavan svraćao u srce Šumadije i jedva čekam da opet dođe.

Veliki plus i za akciju prikupljanja čestitiki koje lokalni klinci crtaju za dečicu koja Novu godinu dočekuju u bolnici, kako reče Deda Mraz, "zato što nisu baš sasvim zdrava". To je radost i za jedne i za druge.

Tako, drago mi je što sam verujući da se "žrtvujem" iz ljubavi prema detetu, zapravo i sebi priuštila trenutak uživanja, čak i kada je napolju zima.

Uživajte malo i vi sa mnom.

No comments: