Saturday, December 31, 2011

Tačno je 23 sata i 24 minuta

Tačno vreme početka pisanja ovog posta, videćemo hoće li ga prestići ova očekivana Nova.

Možda bi žena moga doba trebalo ove minute da troši nekako drugačije, ali se meni večeras nije radilo ništa od  ponuđenog. Nešto nisam sklona kompromisima. Kad već ne mogu da odem u neki beli svet i da vidim i doživim nešto sasvim novo, onda bih radije nešto staro, poznato i dovoljno prijatno da bude podnošljivo i za sećanje.
Kako i dolikuje, dete je dobilo neke nove igračke od "Deda Mraza", pa je sav okupiran time. Ujedno, uposlio je i tatu, a od mene je dovoljno samo prisustvo, kako mi se čini (možda i ponešto za u kljun), i svi smo srećni.

Tokom cele godine volim da pišem, pa eto, piše mi se i sad. Bacim pogled tu i tamo po društvenim mrežama i vidim da nas ima još takvih. Nemam jasnu ideju o čemu bih, ali eto, pišem. Izići će već nešto.

TV ne konzumiram ni inače, pa zašto bih se sad trovala prazničnom kičericom. Napravismo plejlistu Riblje čorbe (:) i baš mi nešto odgovara. Uspevamo nekako da nadjačamo komšijske narodnjake. Sa pretardama nam već mnogo slabije ide, ali šta je tu je. Nekima je to još zabavno, a pirotehnika nikad jefitnija..

Evo, DJ je prešao na Smak :) Ajmo, veselo!



I ko zna dokle ćemo tako stići..
Srećna Vam Nova, drugari! Volim vas sve, a nisam ništa pila :))

1 comment:

masha said...

Srecna Nova Godina i tebi :***