Sunday, October 30, 2011

Akcija 'Moje dojke su ok' - posle sedam dana

Na Dan borbe protiv raka dojke, pre tačno nedelju dana, zasela sam na ovom istom mestu, sa desetoinčnom devojčicom u krilu, da ispišem svoje iskustvo. Nisam pozvana lično, ali sam se osetila pozvanom zato što sam žena i zato što sam verovala da imam šta da kažem. Zaključak je: beskrajno mi je drago što jesam. Ponosna sam čak.

Ne treba da naglašavam da je Miloje Sekulić kriv (:-). Nekako sam, na prvo čitanje njegovog statusa o temi #mojedojkesuOK osetila potrebu da učestvujem. Kasnije sam "srela" i Mirjanu i nastavila da pratim ceo događaj.

Danas, nešto prebiram po glavi, prošlo je tek sedam dana. A, za tih sedam dana dogodilo se toliko toga. Prosto neverovatno. Čini mi se da se promenio svet.

Objavljeno je više desetina tekstova (i ženskih i muških), a kucka se i dalje na sve strane. Nekoliko medijskih kuća smatralo je da je akcija vest dostojna čak i prve strane. Divno! Više pari ženskih grudi šeta se po raznim sajtovima uz neverovatnu dozu ukusa i odobravanja.  A rodio se i potpuno novi sajt.

Ono što je najbitnije, ipak, je činjenica da su mnoge devojke i žene otišle baš sada na prvi pregled, ili na kontrolni (na koji su malo zaboravile), a veliki broj njih namerava to da učini u najskorijem periodu.

Iskrenost, srčanost i pravičan cilj uvek daju rezultate, zar ne?



Sve ove dojke su OK. A tvoje?




2 comments:

Clarice said...

Stvarno se puno dogodilo. Samo dokaz kako sve možemo sami da postignemo, kad hoćemo.

LjupkaS said...

Alone we can do so little; together we can do so much – Helen Keller

http://mojedojkesuok.com/category/o-projektu/